- بارانی خبر
- خبرنگار: هیوا محمدپور
- گروه خبری : اقتصادی
- تاریخ انتشار : 28 دی 1393, 13:44:50
برندسازی و بازاریابی از مولفههای کلیدی در بحث تولید روستایی است
به گزارش بارانی نیوز سیدجمیل احمدی صبح امروز در جریان سفر به شهرستان دیواندره و دیدار با معاون فرماندار این شهرستان ضمن قدردانی از فرمانداری دیواندره برای تعامل و همفکری مناسب در زمینه ارائه آموزشهای مهارتی در این شهرستان از طرح توانمندسازی روستائیان سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور به عنوان الگویی موفق در راستای رسیدن به تولید و رشد و پویایی اقتصادی شهرستان نام برد.
وی برندسازی و بازاریابی را یکی از مولفههای کلیدی در بحث تولید روستایی خواند و خاطرنشان کرد: در طرح توانمندسازی روستایی آموزشهای لازم در زمینه فرشبافی به روستائیان ارائه خواهد شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفهای کردستان گفت: با توجه به نیازسنجیهای انجام شده توسط این اداره کل که با همکاری دهیاران هر شهرستان انجام پذیرفته است و به تائید بخشداران و فرمانداران هر شهرستان نیز رسیده است آموزشهای مهارتی در هر روستا با توجه به ظرفیتهای موجود در انجام شده و مزیتنسبی هر روستا برنامهریزی شده است و در حال اجرا است.
معاون فرماندار شهرستان دیواندره نیز در ادامه امکانات و تجهیزات مرکز آموزش فنی و حرفهای این شهرستان را مناسب ارزیابی کرد و خواستار توسعه و ترویج بیش از پیش آموزشهای مهارتی در آن شد.
محسن امینی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور ظرفیت پایهگذاری توسعه در کشور را دارد که اجرای طرح توانمندسازی روستائیان به صورت پایلوت در استان کردستان و شهرستان دیواندره میتواند زمینهساز مناسبی برای توسعه شهرستان دیواندره باشد.
امینی از توان بالای فنی و مهارتی مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان به عنوان یک مزیت مناسب در جهت انتقال تجربیات و اطلاعات به روستائیان این شهرستان نام برد و آمادگی فرمانداری شهرستان دیواندره در جهت تعامل و همکاری برای اجرای گسترده و موفق این طرح در سطح شهرستان تاکید کرد.
فارس – دیواندره
شما هم نظر خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد