• درباره ما
  • تاریخ انتشار : 25 آگوست سه‌شنبه 2015 ساعت 7:10:34

سایت خبری تحلیلی بارانی خبر در تیرماه ۱۳۹۲ با رویکرد خبری- تحلیلی و در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در فضای مجازی استان کردستان آغاز کرد.

 

   ما بر این باوریم با تحول خواهی، صداقت و راست گویی، و همچنین بدون تهمت زدن، جنجال آفرینی و تکفیر، با منطق محکم و نگاه نقادانه، نقاط قوت و ضعف صاحبان مسولیت را دید و با تلاش در جهت مدیریت جهادی و انقلابی، ایرانی سرشار از معنویت، آرامش، پیشرفت و عدالت داشت.

 البته در این مسیر خود را عاری از اشتباه و اشکال نمی دانیم و تلاش خواهیم کرد در تعامل با مخاطبان و صاحبان اندیشه، گامهای اساسی در جهت رفع اشکال برداریم و در این راه نیازمند آن هستیم که مخاطبین ما را یاری نمایند. هم اشکالات و نقاط ضعف را به ما بگویند و هم اینکه ما را در جریان سالم و آزاد اخبار و اطلاعات، یاری نمایند.

پایگاه اطلاع رسانی «بارانی خبر»

فرهنگی – اجتماعی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: فریبرز اولیائی

info@baraninews.ir

سردبیر: هیوا محمدپور

hiwa2015@baraninews.ir

نشانی: استان کردستان – شهرستان دیواندره – مجتمع پردیس طبقه همکف۶۶۴۱۷۵۵۴۶۱

ایمیل: baraninews2013@gmail.com

تلفن: ۰۹۱۸۹۷۴۳۰۲۴

 

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد

صفحه اینستاگرام بارانی نیوز

نظرات کاربران

یکی از پایگاه های خوب و با سابقه کردستان.

عالی.

سایتی پربار.

احسنت.

ارسال نظر

تبلیغات خرید بک لینک با کیفیت فقط 30 هزار تومان
عدالت خبر
سرگرمی
کشاورزی
** وبسایت حقوقی عدالت
** 강남 쩜오 ** میلگرد آجدار ** قسطی برو مالدیو عشق و حال ** مشاوره تحصیلی آنلاین ** قیمت سرور اچ پی ** digitalzed ** وکیل آنلاین/مشاوره حقوقی آنلاین ** 4c trading signals ** میکروفن یقه ای ** بهترین قیمت انواع سافت استارتر ** خرید لوازم آزمایشگاهی ** دفتر یادداشت تبلیغاتی ** قرارداد دو جانبه برق ** خرده فروشی برق ** Drake ** Cosmetic Dentistry ** best smm panel ** مشاوره درسی ** خرید هارد سرور اچ پی HP ** قیمت گردو 1403 ** واردات فندق ** visitas para meu site ** گچبری ** فلزیاب ** wall street queen official ** تجارتخانه آراد برندینگ ** اجاره خودرو ** ** comprar seguidores instagram ** shroomaura ** Watch Series & Movies Online for Free

*******