بازیکن دیواندره‌ ای تیم استقلال تهران در انتظار اعتماد سرمربی

بازیکن دیواندره‌ ای تیم امید استقلال تهران با زدن ۱۷ گل و هتریک در مسابقه پایانی توانست راهی تیم بزرگسالان این باشگاه شود

به گزارش کردپرس، فوتبال یکی از رشته های جذاب و محبوب میان بیشتر مردم جهان است این شور و علاقه به این رشته ورزشی در سر تا سر ایران هم کاملا مشهود است به طوری که هر علاقمندی دوست دارد چه بصورت فردی و چه بصورت گروهی نماینده ای از شهر یا استان خود را در سطح اول فوتبال کشور و بالاتر از آن را هم ببیند.

بعد از حضور وریا غفوری بازیکن نام آوازه کردستانی در تیم پر طرفدار استقلال و تیم ملی شاهد حضور بازیکن دیگری از دیار دیواندره در تیم استقلال هستیم که در سن پایین جذب این باشگاه شده است البته دیواندره قبلا هم بازیکنان دیگری همانند «محمد محمدیان» و «فواد آقایی» را در لیگ برتر فوتبال کشور داشته است.

در پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران در قراردادی «زکریا مرادی » بازیکن اصالتا دیواندره ای را به خدمت گرفت تا خط حمله خود را تقویت کند و به رده های بالای جدول راه یابد. این بازیکن در طول این رقابت ها توانست به اندازه شماره پیراهنش یعنی ۱۷ گل را بزند. در این ارتباط گپ کوتاهی با این بازیکن انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

کمی از خودتان برای خوانندگان کردپرس بگوید.

زکریا مرادی هستم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در کرج به دنیا آمدم اما اصالتا کُرد و دیواندره ای هستم در حال حاضر هم در شهر قدس زندگی می کنم تا مقطع کاردانی نقشه برداری هم تحصیلات دارم.

از کی به فوتبال علاقمند شدید؟

من از شش سالگی به طور حرفه ای وارد باشگاه های تهران شدم و قبل از اینکه به تیم امیدهای تهران بیایم در تیم های فجر، ابومسلم تهران و تهران مبدل فوتبال بازی کرده ام.

راز موفقیت خود را در چه چیزی می بینید؟

راز موفقیت من تلاش و پشتکار در مواقع سخت و مشکلات بسیار شدید مالی بوده است.

چطور به تیم بزرگسالان استقلال راه یافتید؟

من اول فصل با تیم امید قرارداد بستم موفق شدم ۱۷ گل را بدون پنالتی بزنم و ۸ پاس گل را بدم و دو پنالتی را هم از حریفان گرفتم. در نهایت هم بازی فینال در مقابل سایپا با هتریکی که کردم تیم امید استقلال قهرمان لیگ شد. آن هتریک خیلی چسبید ولی مهم‌ترین گلم را مقابل پیکان به ثمر رساندم چون اگر آن گل را نمی‌زدم قهرمان نمی‌شدیم. بازی با پیکان خیلی حساس بود که حتما باید برنده می‌شدیم.

با وجود ستاره های پرشمار احتمال می دهید در این نیم فصل در ترکیب قرار بگیری؟

تمام تلاش خود را خواهم کرد تا آقای شفر در این نیم فصل به من فرصت بدهد و برای تیم بزرگسالان استقلال مفید باشم.

الگوی فوتبالی داخلی و خارجی شما؟

الگویم آقافرهاد مجیدی است که به عشق او می‌خواستم شماره ۷ را بپوشم ولی ۷ نشد و به همین دلیل ۱۷ را پوشیدم و از همان روز اول هم گفتم ۱۷ گل خواهم زد که به حرفم عمل کردم من فوتبالم قشنگ شبیه آقافرهاد است و خیلی‌ها می‌گویند شبیه او بازی می‌کنی ولی خیلی سخت است که کسی فرهاد مجیدی بشود. و از بازیکنان خارجی کریستیانو رونالدو از الگوهای فوتبالی من هستند.

سخن پایانی؟

 از تمام مردم کردستان بویژه شهر خودم درخواست می کنم برای موفقیتم دعای خیر کنند و دست پدر و مادرم را می بوسم که از همه لحاظ بهم کمک کردند. آرزو دارم بعد از چند سال حضور در تیم استقلال لژیونر شوم.

گفت و گو / هیوا محمدپور

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد

صفحه اینستاگرام بارانی نیوز
  • نظرات کاربران

    تبلیغات خرید بک لینک با کیفیت فقط 30 هزار تومان
    عدالت خبر
    سرگرمی
    کشاورزی
    ** وبسایت حقوقی عدالت
    ** 강남 쩜오 ** میلگرد آجدار ** قسطی برو مالدیو عشق و حال ** مشاوره تحصیلی آنلاین ** قیمت سرور اچ پی ** digitalzed ** وکیل آنلاین/مشاوره حقوقی آنلاین ** 4c trading signals ** میکروفن یقه ای ** بهترین قیمت انواع سافت استارتر ** خرید لوازم آزمایشگاهی ** دفتر یادداشت تبلیغاتی ** قرارداد دو جانبه برق ** خرده فروشی برق ** Drake ** Cosmetic Dentistry ** best smm panel ** مشاوره درسی ** خرید هارد سرور اچ پی HP ** قیمت گردو 1403 ** واردات فندق ** visitas para meu site ** گچبری ** فلزیاب ** wall street queen official ** تجارتخانه آراد برندینگ ** اجاره خودرو ** ** comprar seguidores instagram ** shroomaura ** Watch Series & Movies Online for Free ** 소액결제현금화

    *******