«پاریزه رکوردستان» مدرسه ای برای موفقیت فوتبال کردستان

بارانی خبر – روزیتا قادری – کسانی که از تاریخ ورزش فوتبال در کردستان چیزی به خاطر دارند با دیدن این همه نابرابری و ضعف در ورزش کردستان به خصوص فوتبال عمیقا دلشان می گیرد، در واقع در تحلیل وضعیت شکننده فوتبال کردستان دو چیز سبب وضعیت فعلی شده است، اول عدم استفاده شایسته از پیشکسوتان و توانمندان فوتبال کردستان در مدیریت آن و عدم بهرمندی از نظریات آنها و دوم نداشتن منابع مالی و عدم خود کفایی ورزش فوتبال و نداشتن اسپانسرهای حرفه ای که این دو دلیل عمده مانع توسعه همه جانبه ورزش فوتبال در کردستان شده است، لازم است دلسوزانی از این استان یک بار هم که شده فکر ی به حال این ورزش پرطرفدار و پردرآمد داشته باشند.

فوتبال کردستان پاریزه ر

باشگاه فرهنگی و ورزشی پاریزه کوردستان اوایل زمستان ۱۴۰۱ با ابتکار و همراهی جمعی از وکلای دادگستری کردستان با اعتقاد به ورزش قهرمانی و تقویت ورزش پایه و دانش آموزی رسما درشهر فرهنگی سنندج آغاز به کار نمود. در همان آغازین روزهای شکل گیری باشگاه، مدیریت جوان و خوش فکر باشگاه اقدام به تحویل گرفتن تیم فوتسال چاپ معلم که تا آن زمان با حمایت های بی دریغ آقای ناصر رحیمیان در حال فعالیت بود و در مسابقات لیگ دسته دو باشگاه های کشورحضور یافته و خوش درخشیده بود عملا به تیمداری روی آورد و با عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی با نام «پاریزه ر کوردستان» در مسابقات لیگ دسته دو باشگاه های ایران شرکت کرد و توانست با رویکردی جدید درمدت کوتاهی نام و نشان خود را درمیان مردم ببرد و حمایت های جمعی خوبی را برانگیزد.

این اتفاق مبارک و ارزشمند و حضور و گسترش مردم باعث شد که اعضای هیات مدیره باشگاه تصمیم به جهت رشد و توسعه ورزش پایه و توجه به استعداد های فرزندان کردستان، مدرسه فوتبال و فوتسال پاریزه ر کوردستان را راه اندازی نمایند. که با استقبال خوب و تحسین برانگیز خانواده های محترم شهر فرهنگی سنندج روبه رو گردید و امروز با افتخار اعلام می نمایند که نام تیم« پاریزه رکوردستان» در کمتر از چند ماه به خانواده ای بزرگ تبدیل شده است  و این راه در آینده با کمک مردم ادامه خواهد داشت.

فوتبال کردستان پاریزه ر

باشگاه فرهنگی و ورزشی پاریزه ر در کردستان با این دیدگاه در اولین نشست اولیا و مربیان باشگاه که در پردیس سینما بهمن برگزار و خوشبختانه با استقبال بی نظیر خانواده ها و حضور گرم والدین و همراهان  روبه رو شد.

کاوه اسدی مدیرعامل باشگاه پاریزه ر کوردستان در نشست هم اندیشی اولیا و مربیان شهر سنندج با بیان اینکه مجموعه «پاریزه رکوردستان» در بهمن سال ۱۴۰۱ شروع به کار کرده است، اظهار داشت: برنامه های عملیاتی، اجرایی، فکری، تقوریت خود باوری، اعتماد به نفس برای پیشرفت جوانان این مرز و بوم بسیار تلاش کرده است،مسئولیت اجتماعی ، مسئولیت زندگی، شخصی و پرورش فرزندان و توجه به جامعه مهم ترین ویژه گی انسان معاصر است.

وی با ذکر اینکه با برای حفظ نقش درست محیط جامعه باید همفکر، همراه و تلاش بیشتر برای آینده خوب فرزندانمان داشته باشیم، افزود: باور مجموعه «پاریزه رکوردستان» ایفای نقش مسئولیت اجتماعی ، توسعه ورزش همگانی، توجه به ورزش قهرمانی و ازهمه مهم تر توجه به تربیت و اخلاق این نوجوانان و جوانان است که نقش مهمی در جامعه دارند.

کوردستان

اسدی به عنوان نماینده هیئت مدیره باشگاه «پاریزه رکوردستان» از والدین  درخواست کرد: همه باید دغدغه مند و احساس مسئولیت داشته و با نگاه درست کردن آینده خوب این فرزندان درکنار همه با تعامل و اتحاد پیش برویم، بحران و آسیب های اجتماعی امروزه اهمییت ورزش، کار اجتماعی و توجه به رشد فردی کودکان را بیشتر کرده و امیدوارم درکنار باشگاه «پاریزه رکوردستان» این مسیر را با خوبی پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه «پاریزه رکوردستان» با عنوان اینکه تشکیل یک تیم بزرگ کردستان در سطح کشوری آرزوی دیرینه همه ما است، بیان کرد: وجود انجمن اولیا و مربیان باشگاه «پاریزه رکوردستان»  با انگیزه افزایش خانواده بزرگ برای توسعه کردستان و احساس مسئولیت نسبت به فرزندانمان است ، ما ملتی متحد و درکنار هم هستیم و توسعه فکر، روح و ورزش و اخلاق است.

اسدی به برنامه های با شگاه «پاریزه رکوردستان» اشاره و افزود: ایجاد مدرسه فوتبال به کمک هیئت فوتبال شهر سنندج وشرکت در مسابقات لیگ های کشوری و ایجاد مدرسه روستایی برای توسعه ورزش از مهم ترین اهداف ما در آینده است، خوشبختانه با افتخار سه بازیکن باشگاه «پاریزه رکوردستان»  به تیم ملی حضور یافته و از کلیه پیشکسوتان و فعالین این عرصه قدردانی می کنیم.

بختیار خلیقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از حامیان دولتی باشگاه «پاریزه رکوردستان»  در این باره می گویید:مسئولیت های اجتماعی و تمایل به ورزش  ما را به بحث حمایت و تعامل دراین عرصه بیشتر کرده است، ورزش یک نهاد عمومی و متعلق به تمام جامعه مردمی است و مختص به فرد یا تیم خاسی نیست، بنابراین دراین راستا شورای معادن استان کردستان قدم های خوبی درچند سال اخیر برای حمایت از ورزش برداشته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان های کامیاران، سقز، سنندج و قروه اداره صمت استان کردستان در حوزه ورزش ورود پیدا کرده است، می افزاید: کمک به جامعه ورزشی از مهم ترین مسئولیت های ما است و قطعا ما نیز به عنوان نهاد دولتی صنعت، معدن و تجارت از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهیم کرد، از طریق صندوق مسئولیت های اجتماعی هر اقدامی که لازم و ضروری باشد حمایت و این نوید را نیز خواهم داد که این صندوق فعال تر و برای ایجاد مسئولیت های اجتماعی هرجا که لازم باشد کمک و همراه خواهیم بود.

پرویز داراب پورکارشناس و پیشکسوت فوتبال نیز ضمن قدردانی از فعالین این حوزه اظهار کرد: نام بسیار با مثمای باشگاه «پاریزه رکوردستان» افتخار بزرگی برای مردم این استان است، لازمه زندگی موفقیت آمیز در هر کشوری ارتقای علم و حفظ سلامتی است که خوشبختانه حفظ سلامتی در رشته فوتبال در چند محور اساسی توسط اشخاص صاحب سبک، دانش و نظر پیشرفت داشته است و بسیار خرسندم که افراد با تحصیلات حقوقی و فنی سکاندار باشگاه های فرهنگی و ورزشی هستند.

پاریزه ر

وی به خطاب به جوانان این استان افزود: کسی دلسوز تر و حامی تر از پدر و مادر وجود ندارد اما تاثیرگذار تر درعلم و پیشرفت ورزشی معلمان و مربیان این استان است که برای موفقیت این مرز و بوم تلاش می کنند، باشگاه های که به لحاظ تشکیلاتی صاحب سبک هستند می توانند در ارتقای سلامتی و پیشرفت این استان تاثیرگذارباشند.

این پیشکسوت و کارشناس فوتبال بیان کرد: یکی از رشته های مهم ورزشی که حس تعامل، هماهنگی، حقوقی وهمکاری دارد رشته فوتبال است که متشکل از ۱۱ بازیکن ومربیان دلسوزکه فقط با تعامل و هماهنگی می توانند موفق باشند، امیدوارم اولیا و مربیان با نکته سنجی و ریزبینی بیشتر در مورد نسل بسیار حساس امروزه نظارت بیشتری داشته باشند، کاهش فعالیت جسمی در سلامت جوانان ما تاثیر گذار است و برای یک جسم و روح سالم باید با شرایط موجود  ورزشی و علمی هماهنگ بود.

دکتر محمدی نیز به عنوان نماینده انجمن اولیا بازیکنان نیز در راستای رشد انسان در ابعاد مختلف ورزشی اشاره و بیان کرد: رشد انسان در ابعاد مختلف اخلاقی، جسمانی، اجتماعی، عاطفی و توانایی شناخت انسان ها دارای اهمییت است، جوانانی که در زمینه ورزش گروهی فعال هستند رشد اجتماعی قوی تر دارند چراکه درک متقابل، تفاهم گروهی ودر حوزه های اجتماعی آگاهی و ارتقا پیدا می کنند بنابراین در بخش عاطفی نیز فرایند دوست یابی و ارتباط گردم در بعد ورزش موثر باشد.

kurdistan

وی با بیان اینکه زندگی آپارتمان نشینی امروزه محدودیت ارتباط میان خانواده و جامعه را به دنبال داشته است، می گوید: متاسفانه رشد جسمانی فرزندان ما با این شرایط کنونی با مشکل مواجه کرده و اختلالات یادگیری . اختلال پیش فعالی و رفتاری افزایش یافته که نیاز به توجه بیشتر خانواده ها به فرزندان خود است، که تنها ورزش دراین راستا می تواند نقش مثبتی داشته باشد.

نماینده انجمن اولیا باشگاه پاریزه ر کوردستان با ذکر اینکه انتظار یک فرزند ایدال نداشته باشید بلکه براساس توانایی و رشد آنها توجه کنید، بیان کرد: تاثیرات ورزش در ابعاد مختلف بر جوانان ما قطعا ارزش بیشتری دارد و لذت بردن فرزندان ما از ورزش بسیار مهم است لذا براساس علایق والدین با فشار آنها را از ورزش زده نکنید.

فوتبال پاریزه ر کوردستان

محمدی به بعد روانشناسی در کمک به انتخاب رشته های ورزشی اشاره و بیان کرد: یکی از توانایی لازم در روزش فوتبال سرعت عمل، چابکی و بهترین تصمیم در کوتاه ترین زمان است که رشد شناختی این مهم در فرزندان بسیار مهم است، که با جلسات روانشناسی و مشاوره در شناخت جوانان موثر است.

باشگاه پاریزه ر کوردستان به عدالت توزیعی و توجه به ورزش روستایی علاقه زیادی دارد و به همین منظور در روزهای اخیر با همکاری شورا و معتمدین روستای سراب قامیش اولین مدرسه فوتبال روستایی را با نام پاریزه ر کوردستان راه اندازی خواهد نمود و به هدف اصلی و بزرگ خود در توجه به عدالت توزیعی در ورزش پایه عمل خواهد نمود.در افق چشم انداز باشگاه در آینده تلاش خواهد شد که با توسعه مدرسه فوتبال در تمامی شهر ستان ها و روستای بزرگ استان کردستان به  اهداف عالی خود دست یابد. این همه تلاش و کوشش با انگیزه خدمت به فرزندان این آب و خاک و این  وطن غرور آفرین صورت گرفت و افقهای بیشمار دیگری پیش روی باشگاه و طرفداران آن قرار دارد.

فوتبال کردستان

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد

صفحه اینستاگرام بارانی نیوز
  • نظرات کاربران

    تبلیغات خرید بک لینک با کیفیت فقط 30 هزار تومان
    عدالت خبر
    سرگرمی
    کشاورزی
    ** وبسایت حقوقی عدالت
    ** مشاوره تحصیلی آنلاین ** قیمت سرور اچ پی ** وکیل آنلاین/مشاوره حقوقی آنلاین ** بهترین قیمت انواع سافت استارتر ** مشاوره درسی ** خرید هارد سرور اچ پی HP ** visitas para meu site ** تجارتخانه آراد برندینگ ** 소액결제현금화 ** دندانپزشک زیبایی الهیه ** حفظ سریع درس ها ** wedding photography in san diego ** hustlers university ** خرید آنلاین کتاب های Cambridge IELTS ** the real world ** خرید فلومتر ** اجاره خودرو ** بهترین نمایندگی زیمنس ** ابزار دقیق ** Chiropractor ** ปั้มไลค์ ** Locksmith ** محمد جواد صدوقی ** سیلیکون همه کاره ایرانی ** کانال عمده فروشی لوازم ارایشی قشم ** فلزیاب اورجینال
    *******