هواشناسی کردستان / پیش بینی ۵ روزه از ۲۱ الی ۲۵ مهر

آخرین پیش بینی تمامی شهرهای استان کردستان توسط اداره کل هواشناسی کردستان به شرح زیر از ۲۱ الی ۲۵ مهر ۱۴۰۲ منتشر شده است.

با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی:
بارانی خبر – از امروز جمعه تا قبل از ظهر یکشنبه هفته آینده جو منطقه نسبتا پایدار بوده و پدیده غالب طی این مدت وزش باد و رشد موضعی ابرخواهد بود.(البته برای فردا شنبه امکان بارش های پراکنده در برخی از مناطق شمالی استان کردستان دور از انتظار نخواهد بود.)
به دنبال آن از بعدازظهر یکشنبه تا روز دوشنبه موجی از غرب کشور عبور می کند که در سطح استان کردستان موجب افزایش پوشش ابر. وزش باد و در برخی از مناطق رگبار باران خواهد شده روز سه شنبه هوا نسبتا پایدار است۔
لازم به ذکر است برای روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط شکل گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به منطقه فراهم می باشد؛ که می تواند تا حدودی کیفیت هوا و دید افقی را در سطح استان کاهش دهد۔
از لحاظ دمایی نیز از امروز جمعه تا اواسط هفته آینده. میانگین دمای شبانه روزی تغییرات قابل توجهی نداشته و با نوسان ۲ تا ۳ درجه سلسیوس در همین محدوده باقی می ماند. البته برای صبح فردا و پس فردا همچنان در برخی از مناطق شرقی و شمالی استان یخبندان شبانه و صبحگاهی رخ خواهد داد۔
* پیش بینی روزاز ساعت ۷ تا ۱۹ و پیش بینی شب از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد

هواشناسی کردستان

هواشناسی کردستان

اداره کل هواشناسی کردستان دارای ۲۲ ایستگاه هواشناسی شامل ۹ ایستگاه سینوپتیک (هر ساعت یک بار تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود) و ۱۳ ایستگاه اقلیم‌شناسی، ۷۹ ایستگاه باران‌سنجی و سه ایستگاه جاده‌ای است و این ایستگاه‌ها در طول شبانه روز پارامترهای هواشناسی را اندازه‌گیری، ثبت و مخابره می‌کنند.

در این رسانه به صورت مرتب روزانه آخرین وضعیت هوای کردستان (سنندج، دیواندره، کامیاران، قروه، دهگلان، سقز، بانه، بیجار مریوان و سروآباد) منتشر می شود.

 

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد

صفحه اینستاگرام بارانی نیوز
  • نظرات کاربران

    تبلیغات خرید بک لینک با کیفیت فقط 30 هزار تومان
    عدالت خبر
    سرگرمی
    کشاورزی
    ** وبسایت حقوقی عدالت
    ** مشاوره تحصیلی آنلاین ** قیمت سرور اچ پی ** وکیل آنلاین/مشاوره حقوقی آنلاین ** بهترین قیمت انواع سافت استارتر ** مشاوره درسی ** خرید هارد سرور اچ پی HP ** visitas para meu site ** تجارتخانه آراد برندینگ ** 소액결제현금화 ** دندانپزشک زیبایی الهیه ** حفظ سریع درس ها ** wedding photography in san diego ** hustlers university ** خرید آنلاین کتاب های Cambridge IELTS ** the real world ** خرید فلومتر ** اجاره خودرو ** بهترین نمایندگی زیمنس ** ابزار دقیق ** Chiropractor ** ปั้มไลค์ ** Locksmith ** محمد جواد صدوقی ** سیلیکون همه کاره ایرانی ** کانال عمده فروشی لوازم ارایشی قشم ** فلزیاب اورجینال
    *******