عاملان سرقت به عنف منجر به قتل در سقز زمین گیر شدند / کشف ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در بیجار

عاملان سرقت به عنف منجر به قتل در سقز زمین گیر شدند

 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری عاملان قتل در شهرستان سقز خبر داد.

به گزارش بارانی خبر، سرهنگ ” فرامرز شاکری ” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد فردی ۳۲ساله با سلاح گرم و متواری شدن قاتل و  همدستانش،  در راستای تدابیر ویژه  فرمانده انتظامی کردستان بررسی موضوع و دستگیری عاملان این قتل بلافاصله در دستور کارماموران پلیس آگاهی  استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان  سقز با  همکاری  آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی عامل اصلی قتل را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در یکی از محورهای شهرستان زمین گیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان  با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به قتل  و معرفی همدستان خود اعتراف کرد، گفت: در  این رابطه نیز ۳ همدست قاتل شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شاکری افزود: متهمان ضمن اعتراف به قتل، به ۵ فقره سرقت به عنف اعتراف و بیان داشتند که قصد سرقت خودروی تویوتا به محل حادثه مراجعه و نگهبان شرکت  اقدام به مقاومت کرد که با تیر اندازی وی را مجروح و به قتل رساندند که۴ متهم به همراه پرونده  در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.#

انهدام باند قاچاق اشیاء فرهنگی و تاریخی در “بیجار”

 فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری اعضای باند قاچاق اشیاء فرهنگی و تاریخی با کشف ۱۹۶ قطعه عتیقه در شهرستان بیجار خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار “علی آزادی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو حامل اشیاء تاریخی مربوط به یک باند قاچاق را در محور های شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۹۶ قطعه شیء تاریخی و عتیقه کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه که کارشناسان ارزش اشیاء تاریخی کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال با قدمت چند هزار ساله برآورد کردند، گفت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در “بیجار”

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۰۴ حلقه لاستیک فاقد مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار “لطف اله  دارابی” در تشریح جزئیات این خبر؛ بیان داشت: ماموران انتظامی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل کالا قاچاق در محور های شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۴۰۴ حلقه لاستیک فاقد مجوز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لاستیک های قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند؛ گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد

صفحه اینستاگرام بارانی نیوز
  • نظرات کاربران

    تبلیغات خرید بک لینک با کیفیت فقط 30 هزار تومان
    عدالت خبر
    سرگرمی
    کشاورزی
    ** وبسایت حقوقی عدالت
    ** مشاوره تحصیلی آنلاین ** قیمت سرور اچ پی ** وکیل آنلاین/مشاوره حقوقی آنلاین ** بهترین قیمت انواع سافت استارتر ** مشاوره درسی ** خرید هارد سرور اچ پی HP ** visitas para meu site ** تجارتخانه آراد برندینگ ** 소액결제현금화 ** دندانپزشک زیبایی الهیه ** حفظ سریع درس ها ** wedding photography in san diego ** hustlers university ** خرید آنلاین کتاب های Cambridge IELTS ** the real world ** خرید فلومتر ** اجاره خودرو ** بهترین نمایندگی زیمنس ** ابزار دقیق ** Chiropractor ** ปั้มไลค์ ** Locksmith ** محمد جواد صدوقی ** سیلیکون همه کاره ایرانی ** کانال عمده فروشی لوازم ارایشی قشم ** فلزیاب اورجینال
    *******