گام‌های اساسی در دیواندره برای رفع موانع تولید و تثبیت اشتغال

با پیگیری و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دیواندره، اشتغال ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر در استان کردستان تثبیت شده است. بازدید مسئولین از واحدهای تولیدی و کشاورزی این منطقه نشان از تلاش برای توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار دارد.

گلخانه هدروپونیک دیواندره

گلخانه هدروپونیک دیواندره

به گزارش بارانی نیوز، در دویست و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در شهرستان دیواندره برگزار شد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد که تاکنون ۲۱ هزار و ۹۶۸ شغل در سطح استان تثبیت شده است.

بختیار خلیقی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان، در این جلسه اظهار داشت: “تا امروز ۲۱۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان تشکیل شده و در مجموع هزار و ۹۲۹ پرونده با سه هزار و ۴۲۴ مصوبه مطرح شده است.” وی افزود که ۷۱ درصد این مصوبات اجرایی شده و ۹۹۲ مصوبه همچنان در دست اقدام است. با اجرایی شدن کامل این مصوبات، اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر تثبیت خواهد شد.

بازدید از مجتمع‌های تولیدی و کشاورزی دیواندره

در ادامه این جلسه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و هیئت همراه از مجتمع‌های تولیدی و کشاورزی شهرستان دیواندره بازدید کردند. هدف این بازدیدها، بررسی مشکلات و موانع تولید و ارائه راهکارهای لازم برای رفع آن‌ها بود.

یکی از این بازدیدها از گلخانه هیدروپونیک توت‌فرنگی روستای آغه‌جری بود. این گلخانه با زیر بنای ۱۰ هزار متر مربع به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم کشاورزی در شهرستان دیواندره، با استفاده از تکنولوژی مدرن هیدروپونیک، توانسته تولیدات کشاورزی را بهبود بخشد. در این بازدید، معاون استاندار به اهمیت این پروژه اشاره کرد و تأکید کرد که با تخصیص تسهیلات حمایتی، می‌توان این پروژه را به اتمام رساند و اشتغال پایدار برای ۲۰ نفر به‌طور مستقیم ایجاد کرد.

علاوه بر این، بازدیدی از مجتمع راکد پرورش گاو شیری روستای ظفرآباد انجام شد. در این بازدید، معاون استاندار بر لزوم فعال‌سازی واحدهای دامپروری تأکید کرد و اظهار داشت که با راه‌اندازی این واحدها می‌توان به کاهش قیمت گوشت و تعادل در بازار کمک کرد. وی وعده تخصیص تسهیلات مالی برای راه‌اندازی مجدد این واحدها داد و اشاره کرد که این مجتمع با فعال‌سازی ظرفیت تولیدی خود می‌تواند برای ۷۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد کند.

این بازدیدها و پیگیری‌ها نشان از تلاش مستمر مسئولین برای بهبود وضعیت اقتصادی دیواندره دارد. با اجرای کامل مصوبات کارگروه، این منطقه می‌تواند شاهد رشد تولید و اشتغال پایدار باشد.

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد

صفحه اینستاگرام بارانی نیوز
  • نظرات کاربران

    تبلیغات خرید بک لینک با کیفیت فقط 30 هزار تومان
    عدالت خبر
    سرگرمی
    کشاورزی
    ** وبسایت حقوقی عدالت
    ** مشاوره تحصیلی آنلاین ** قیمت سرور اچ پی ** وکیل آنلاین/مشاوره حقوقی آنلاین ** بهترین قیمت انواع سافت استارتر ** مشاوره درسی ** خرید هارد سرور اچ پی HP ** visitas para meu site ** تجارتخانه آراد برندینگ ** 소액결제현금화 ** دندانپزشک زیبایی الهیه ** حفظ سریع درس ها ** wedding photography in san diego ** hustlers university ** خرید آنلاین کتاب های Cambridge IELTS ** the real world ** خرید فلومتر ** اجاره خودرو ** بهترین نمایندگی زیمنس ** ابزار دقیق ** Chiropractor ** ปั้มไลค์ ** Locksmith ** محمد جواد صدوقی ** سیلیکون همه کاره ایرانی ** کانال عمده فروشی لوازم ارایشی قشم ** فلزیاب اورجینال
    *******