سرداونیدن مشترکان اداره گاز دیواندره به خاطر نبودن یک دستگاه کارتخوان

جریان از این قرار است اداره گاز جهت اخذ هزینه امتیاز گاز با بروکراسی زیاد و بی اهمیت به پیشرفت تکنولوژی و تکریم ارباب رجوع بایک جریان طولانی فیش های واریزی را از بانک دریافت می دارند طوری که اول فیش را خودشون پر می کنند بعد باید ارباب رجوع هزینه تاکسی بدهند و به بانک پرمشتری ملت مراجعه کنند و اگر پول هم همراه نداشته باشند باید نیم ساعت در صف عابر بانک منتظر بمانند.

 بعد یک ساعت هم درصف بانک اگربخت یارشان باشد و نوبتشان برسد دوباره بایدهزینه تاکسی بدهند و چون مسیر هم تاکسی خور نیست مقداری هم باید پیاده تشریف ببرند اگر ماشین هم داشته باشند بدبختی ان زیاد تر است و باید تو کوچه ها بگردند تا جلوی درب یک شهروندبخت برگشته ماشینشون رو پارک کنند چون داخل خیابان جای سوزن انداختن نیست حال وقتی این همه وقت گذاشتن و دردسر بایک دستگاه کارت خوان حل می شود چرا مدیریت محترم تعلل می ورزند.
ما برای روشن شدن موضوع و عدم وصل نشدن این مدیر به دنیای الکترونیک مستقیم رفتیم مدیریت بانک ملت که ایشون با اغوش باز پذیرای انتقاد شدند و افزودند که ما به هرمغازه یک کارتخوان دادیم اگه مدیر اداره گاز بخواهند هیج مشکلی نداریم
بعد کارمندان اداره گاز گفتند که بانک کارتخوان نمی دهد.

ما پیگیر شدیم و رفتیم پیش مدیریت محترم که ایشون بدون هیچ احترامی به ارباب رجوع و رعایت اداب اداری با صندلیشون بازی می کردند و با چندتا تلفن گفتند خیلی وقته قرار درست شود اینکه مدیری به اموال اداره مخصوصا صندلی مدیریتش احساس مالکیت میکند و رعایت اداب رو در حق ارباب رجوع رعایت نمی کند و طوری با مردم برخورد می کند که انسان از اینکه به اتاقشون مراجعه نموده است پشیمان می شود و به همین بدو بدو راضی بماند بهتر از تکریم ارباب رجوع اجباری است.

آیا نباید به وقت ارباب رجوع احترام گذاشت ایا واقعا در این اداره ارباب رجوع ارباب هست و احترامش واجب است که بعیدمی دانم و رعیتی بیشتر نیست.

مطمنا مدیرانی که در زمان کارمندی که هنوز تکنولوژی در حدی نبود که بتوان برخی کارها را الکترونیکی انجام داد این رفتار بروکراسی محور و دوانیدن ارباب رجوع را به ارث برده اند و شکستن برخی سنتهای که با خودش همراه آورده است را نوعی عذاب وجدان یا کم کاری میداند.
حال از فرماندار محترم درخواست داریم کلیه اداراتی که نیاز به پرداخت وجه است را موظف به ایجاد دستگاه کارتخوان نمایند چون هم خیابانهای دیواندره جابه اندازه کافی برای ماشینها ندارد و هم با این کار صفهای بانک خلوتتر می گردد.
یوسف نادری عضو شورای شهر زرینه اوباتو

انتهای پیام/ ۹۲۰۰۱

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات بنویسد بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد

صفحه اینستاگرام بارانی نیوز
  • نظرات کاربران

    ۴ دیدگاه برای “سرداونیدن مشترکان اداره گاز دیواندره به خاطر نبودن یک دستگاه کارتخوان”

    1. جناب آقای نادری عضو شورای شهر زرینه اوباتو

      ای کاش به جای پیشداوری و انتقاد نابجا کمی به فکر ادبیات نوشتاری خود بودید. در ضمن کارتخوان بانک ملت پس از دو سال پیگیری این شرکت از سرپرستی بانک مذکور در مرکز استان بلاخره در واحد امور مشترکین شرکت گاز نصب گردید ولی نه تنها باعث حل کامل مشکل نشده است بلکه به دلیل فقر فرهنگی خود مردم دیواندره و روستاها در نگهداری و استفاده از کارت بانکی باعث مشکل شده است. مشترک کارت عابربانک همراه ندارد و یا اگر هم داشته باشد موجودی نداشته و مبلغ را نقدی به همراه خود آورده است که باید ناچاراً جهت واریز نقدی به بانک مراجعه کند . از آن طرف بانک هم مدعی است چون کارتخوان برای شرکت گاز نصب نموده است نباید به مشترکان گاز خدمات ارائه دهد و بیچاره همچین مشترکی بیش از پیش سرگردان خواهد شد…

    2. محمد عمری رئیس اداره گاز شهرستان دیواندره گفت:

      جناب آقای یوسف نادری عضو شورای شهر زرینه اوباتو باید به جای اطلاعات غیر موثق و اظهار نظر مغرضانه یه کمی فکر می کردی و بعد طومار دروغین را می نوشتی .قبل از اینکه به مغز بکرت فشار بیاوری و لزوم کارتخوان را در شرکت گاز تشخیص دهی کارمندان با تجربه شرکت گاز این مهم را تشخیص داده بودند.و اقدام کرده بودند.یکی از شعارهای شرکت گاز تکریم ارباب رجوع است و حتی برای مشترکین محترم صندوق پیشنهادات و انتقادات وجود دارد که این خود امر تکریم ارباب رجوع را می رساند.و اشاره کرده ای در خیابانهای اطراف شرکت گاز جای سوزن انداختن نیست که اتفاقا یکی از خلوت ترین خیابانهای شهر دیواندره می باشد.کارمندان شرکت گاز از ساعت هفت صبح تا ساعت چهار بعد از ظهر بیشتر اوقات به صورت پشت میز نشینی مشغول خدمت به همشهریان هستند که این خود می طلبد در حین انجام وظیفه هر از گاهی حرکات کششی روی صندلی انجام شود تا از کمر درد و گردن درد پیشگیری شود ولی متاسفانه جنابعالی از بس اطلاعاتت کم بوده که آنها را بازی با صندلی تصور کرده ای .شرکت گاز یکی ازشرکتهای است که بیشترین رضایت ارباب رجوع در سطح شهر را دارد.و در وزارت نفت اموال اداری مانند اموال شخصی به حساب می آید که در نگهداری و استفاده بهینه از آن باید نهایت دقت شود که این مهم را هم تشخیص نداده ای .و شرکتهای وزارت نفت یکی از به روز ترین شرکتها در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات می باشد.

    3. کارمند گاز گفت:

      آقای نادری لازم است درحیطه وظایف و اختیارات خود مطلب بنویسی نه پیش داوری و انتقاد نابجا

      وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر

      شهر > شورای شهر – همشهری آنلاین:
      وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر به شرح زیر می‌باشد

      ۱-  انتخاب شهردار برای مدت چهار سال

      تبصره ۱- شورای اسلامی شهر موظف است بلافاصله پس از رسمیت یافتن نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام نماید.

      تبصره ۲- شهردار نمی‌تواند همزمان عضو شورای شهر باشد.

      تبصره ۳- نصب شهرداران در شهرها با جمعیت بیشتر از دویست هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور و در سایر شهرها به پیشنهاد شورای شهر و حکم استاندار صورت می‌گیرد.                                            

      تبصره ۴- دوره خدمت شهردار در موارد زیر خاتمه می‌پذیرد.

       استعفای کتبی با تصویب شورا

       برکناری توسط شورای شهر با رعایت مقررات قانونی

       تعلیق طبق مقررات قانونی

       فقدان هر یک از شرایط احراز سمت شهردار به تشخیص شورای شهر.

       ۲-   بررسی و شناخت کمبودها ، نیازها و نارساییهای اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی ، بهداشتی ، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرحهاو پیشنهادهای اصلاحی و راه حلهای کاربردی در این زمینه‌هاجهت برنامه‌ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذیربط

      ۳-   نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرحهای مصوب در امور شهرداری و سایر سازمانهای خدماتی در صورتی که این نظارت مخل جریان عادی این امور نگردد.

      ۴-   همکاری با مسئولین اجرایی و نهادها و سازمانهای مملکتی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی بنا به درخواست آنان.

      ۵-   برنامه‌ریزی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی با موافقت دستگاههای ذیربط.

      ۶-   تشویق و ترغیب مردم در خصوص گسترش مراکز تفریحی، ورزشی و فرهنگی با هماهنگی دستگاههای ذیربط.

      ۷-   اقدام در خصوص تشکیل انجمنها و نهادهای اجتماعی، امدادی، ارشادی و تاسیس تعاونیهای تولید و توزیع و مصرف، نیز انجام آمارگیری، تحقیقات محلی و توزیع ارزاق عمومی با توافق دستگاههای ذیربط.

      ۸-   نظارت بر حسن اداره و حفظ سرمایه و داراییهای نقدی، جنسی و اموال منقول و غیرمنقول شهرداری و همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه آنها به گونه‌ای که مخل جریان عادی امور شهرداری نباشد.

      ۹-     تصویب آیین نامه‌های پیشنهادی شهرداری پس از رسیدگی به آنها با  رعایت دستورالعملهای وزارت کشور.

      ۱۰-  تایید صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که هر شش ماه یکبار توسط شهرداری تهیه می‌شود و انتشار آن برای اطلاع عمومی و ارسال نسخه‌ای از آن به وزارت کشور.

      ۱۱-  همکاری با شهرداری جهت تصویب طرح حدود شهر با رعایت طرحهای هادی و جامع شهرسازی پس از تهیه آن توسط شهرداری با تایید وزارت کشور و وزارت مسکن و شهرسازی.

      ۱۲-  تصویب بودجه، اصلاح و متمم بودجه سالانه شهرداری و موسسات و شرکتهای وابسته به شهرداری با رعایت آیین نامه مالی شهرداریها و همچنین تصویب بودجه شورای شهر.

      تبصره – کلیه درآمدهای شهرداری به حسابهایی که با تایید شورای شهر در بانکها افتتاح  می‌شود واریز و طبق قوانین مربوطه هزینه خواهد شد.

      ۱۳-  تصویب وامهای پیشنهادی شهرداری پس از بررسی دقیق نسبت به مبلغ، مدت و  میزان کارمزد.

      ۱۴-  تصویب معاملات و نظارت بر آنها اعم از خرید، فروش، مقاطعه، اجاره و استیجاره که به نام شهر و شهرداری صورت می‌پذیرد با در نظر گرفتن صرفه و صلاح و با رعایت مقررات آیین نامه مالی و معاملات شهرداری.

      تبصره – به منظور تسریع در پیشرفت امور شهرداری، شورا می‌تواند اختیار تصویب و انجام معاملات را تا میزان معینی با رعایت آیین نامه معاملات شهرداری به شهردار واگذار نماید.

      ۱۵-  تصویب اساسنامه موسسات و شرکتهای وابسته به شهرداری با تایید و موافقت وزارت کشور.

      ۱۶-  تصویب لوایح برقراری یا لغو عوارض شهر و همچنین تغییر نوع و میزان آن با در نظر گرفتن سیاست عمومی دولت که از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود.

      ۱۷-  نظارت بر حسن جریان دعاوی مربوط به شهرداری.

      ۱۸-  نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر.

      ۱۹-  نظارت بر امور تماشاخانه‌ها، سینماها، و دیگر اماکن عمومی، که توسط بخش خصوصی، تعاونی و یا دولتی اداره می‌شود با وضع و تدوین مقررات خاص برای حسن ترتیب، نظافت و بهداشت این قبیل موسسات بر طبق پیشنهاد شهرداری و اتخاذ تدابیر احتیاطی جهت جلوگیری از خطر آتش‌سوزی و مانند آن.

      ۲۰-  تصویب مقررات لازم جهت اراضی غیرمحصور شهری از نظر بهداشت و آسایش عمومی و عمران و زیبایی شهر.

      ۲۱-  نظارت بر ایجاد گورستان، غسالخانه و تهیه وسایل حمل اموات مطابق با اصول بهداشت و توسعه شهر.

      ۲۲-  وضع مقررات و نظارت بر حفر مجاری و مسیرهای تاسیسات شهری.

      ۲۳-  نظارت بر اجرای طرحهای مربوط به ایجاد و توسعه معابر، خیابانها، میادین و فضاهای سبز و تاسیسات عمومی شهر بر طبق مقررات موضوعه.

      ۲۴-  تصویب نامگذاری معابر، میادین، خیابانها، کوچه و کوی در حوزه شهری و همچنین تغییر نام آنها.

      ۲۵-  تصویب مقررات لازم به پیشنهاد شهرداری جهت نوشتن هر نوع مطلب و یا الصاق هر نوع نوشته و آگهی و تابلو بر روی دیوارهای شهر با رعایت مقررات موضوعه و انتشار آن برای اطلاع عموم.

      ۲۶-  تصویب نرخ خدمات ارائه شده توسط شهرداری و سازمانهای وابسته به آن با رعایت آیین نامه مالی و معاملات شهرداریها.

      ۲۷-  تصویب نرخ کرایه وسایل نقلیه درون شهری.

      ۲۸-  وضع مقررات مربوط به ایجاد و اداره میدانهای عمومی توسط شهرداری برای خرید و فروش مایحتاج عمومی با رعایت مقررات موضوعه.

      ۲۹-  وضع مقررات لازم در مورد تشریک مساعی شهرداری با ادارات و بنگاههای ذیربط برای دایر کردن نمایشگاههای کشاورزی، هنری، بازرگانی و غیره.

      تبصره ۱- در کلیه قوانین و مقرراتی که انجمن شهر عهده‌دار وظایفی بوده است شورای اسلامی شهر با رعایت مقررات این قانون بعد از یک سال از تاریخ تصویب جانشین انجمن شهر خواهد بود.

      تبصره ۲- وزارت خانه‌ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت و سازمانهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است موظف‌اند در طول مدت یک سال مذکور در تبصره فوق با بررسی قوانین و مقررات مربوط به خود هر کجا نامی از انجمن شهر سابق آمده و وظایفی را به آن محول نموده است جهت اصلاح این گونه موارد لایحه اصلاحی به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند. 
      ۳۰-  نظارت بر حسن اداره امور مالی شهرداری و کلیه سازمانها ، موسسات ، شرکتهای وابسته و تابعه شهرداری و حفظ سرمایه ، دارایی ها ، اموال عمومی و اختصاصی شهرداری ، و همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه آنها با انتخاب حسابرس رسمی و اعلام موارد نقض و تخلف به شهردار و |یگیریهای لازم بر اساس مقررات قانونی
      تبصره – کلیه پرداختهای شهرداری در حدود بودجه مصوب با اسناد مثبته و با رعایت مقررات مالی و معاملاتی شهرداری به عمل می آید که این اسناد باید به امضای شهردار و ذی حساب یا قائم مقام آنان که مورد تآئید شورا یشهر باشند برسد.

      ۳۱-  شورا موظف است در پایان هر سال مالی صورت بودجه و هزینه خود را جهت اطلاع عموم منتشر نماید و نسخه ای از آن را جهت بررسی بع شئرای شهرستا ن و استا ن ارسال کند.

      ۳۲- واحدهای شهرستانی کلیه سازمانها و موسسات دولتی و موسسات عمومی غیر دولتی که در زمینه ارائه خدمات شهری وظایفی را بر عهده دارند ، موظفند برنامه سالانه خود را  در خصوص خدمات شهری که در چهارچوب اعتبارات و بودجه سالانه خود تنظیم شده به شورا ارائه نمایند.

      ۳۳- همکار یبا شورای تآمین شهرستان در حدود قوانین و مقررات

      ۳۴- بررسی و تآئید طرحهای هادی و جامع شهرسازی و تفصیلی و حریم و محدوده قانونی شهرها پس از ارائه آن توسط شهرداری و ارسال به مراجع ذی ربط قانونی جهت تصویب نهایی

    4. مطلع گفت:

      این آقای نادری سعی دارد هر جوری شده خود را بعنوان نویسنده و فعال فرهنگی و خبرنگار مطرح کند . اما عزیز دل برادر نمی توانی چون اینکاره نیستی،هر روز یک اداره ،نه که خودت خیلی درستی.

    پاسخی بگذارید

    تبلیغات خرید بک لینک با کیفیت فقط 30 هزار تومان
    عدالت خبر
    خانه به دوش
    کشاورزی
    ** وبسایت حقوقی عدالت
    ** مشاوره تحصیلی آنلاین ** مشاوره درسی ** خرید هارد سرور اچ پی HP ** خرید آنلاین کتاب های Cambridge IELTS ** اجاره خودرو ** Chiropractor ** خرید هارد سرور اچپی HP ** خرید سرور استوک اچپی ** اجاره خودرو ** 오피스타 ** خرید سرور اچپی ** 오피스타 ** سند اجاره ای برای زندانی ** Bahiscasino ** ساک دستی متقال ** ปั้มไลค์ ** سرور HP
    *******